خدمات بازرگانی

خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین –  شرق

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین –شرق با جمع کثیری از اعضا حقوقی و حقیقی خود  ، از شما و شرکت شما در توسعه و‌گسترش فعالیتهای تجاری بین ایران و چین حمایت میکند صرفه نظر از اینکه شما در ابتدای فعالیتهای خارجی خود هستید و یا از قبل در این بازار حضور داشته اید ، ما خدمات خودرا به شما ارائه میدهیم . این اتاق همچنین خدمات ویژه ای به اعضای خود جهت توسعه و بهبود تجارت بین چین و ایران ارائه میدهد .  این اتاق  یک بستر  مناسب برای اعضای خود و فعالان تجاری فراهم میکند تا تبادلات تجاری و یافتن شریک تجاری به بهترین نحو تسهیل و امکان پذیر شود . 

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین -شرق خدمات بازرگانی زیر‌ را جهت تسهیل روابط تجاری با چین به شما ارائه میدهد :

۱- خدمات مشاوره ای :

برای ورود سریع و موفق به بازار واردات یا صادرات چین ، بدون شک به اطلاعات قابل اطمینان و حمایت و‌مشورت دقیق نیاز است. اتاق بازرگانی خدمات متنوعی جهت این امر به شما ارائه می‌دهد .

۲جستجو و شناسایی ادرس منابع تجاری و تولیدی:

ما با طیف گسترده‌ای از خدمات بازرگانی، تمام نیازهای شرکت شما برای ورود موفق به بازار و همچنین واردات و صادرات کالا از  طریق اعضا خود فراهم می‌کنیم اعضا اتاق آماده هستند تا در یک همکاری دو جانبه با ارائه تحقیق بازار و تجزیه و تحلیل گروه‌های هدف مد نظر شرکت شما اطلاعاتی شفاف و درست در اختیار شما قرار دهند. همچنین برای پیدا کردن شریک تجاری بالقوه و مطمئن برای کسب و کارتان می‌توانید روی مشاوره ما  حساب کنید.

۳- جستجوی  شریک تجاری :

پس از این که اتاق بازرگانی بازار طبق نظر شما را معرفی کرد و تصمیم به تجارت گرفتید، نیاز به شریک تجاری خواهید داشت. اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین  با یافتن شریک تجاری مناسب و هماهنگی لازم جهت تشکیل جلسات دوجانبه  شما را یاری می‌کند . 

۴- حضور در نمایشگاههای تجاری بین المللی و سمینارهای تجاری :

این اتاق هماهنگیها اطلاعات و تسهیلات لازم را  جهت اخذ ویزا و حضور شما چه به صورت بازدید کننده و چه به عنوان غرفه گذار جهت حضور در نمایشگاههای بین المللی چین و یا سمینارهای تجاری فراهم میکند ، امکان فراهم نمودن مترجم برای شرکت در نمایشگهها را نیز اتاق فراهم می نماید.

۵- دفتر مجازی و حقیقی:

ایده ما این است که اگر یک شرکت ایرانی یا چینی تمایل به ورود به بازار متقابل را دارد اما هنوز تصمیمی برای اجاره یک دفتر با مختصات بزرگ‌تر نگرفته و  یا امکان آن را ندارد ، بتواند از یک دفتر کوچک مجهز و حرفه‌ای استفاده کند. اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین – شرق با کمک اعضا مقیم ضمن ارائه این خدمات ، می‌تواند کارمند مورد نظر شرکت متقاضی را هم فراهم کند. امکان تهیه مترجم پاره وقت و تمام وقت و نیز دستیاران بازرگانی برای أمور شما نیز فراهم می نماید.

۶-  ارتباط با سایر اتاقهای بازرگانی محلی یا بین المللی  مقیم در چین:

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین -شرق، بستر مناسب و‌قدرتمندی برای ایجاد ارتباط لازم با اتاقهای بازرگانی محلی و بین المللی مقیم در چین، جهت توسعه همکاری های تجاری و صنعتی،  همچنین سرمایه گذاریهای مشترک بین دو کشور فراهم کرده و در این راستا اماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای است .

۷- صادرات کالا و خدمات از ایران به چین :

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین – شرق، بستری مناسب و قدرتمند جهت معرفی و صادرات کالا و خدمات شما در چین ایجاد کرده است و‌ این تسهیلات نظیر معرفی و بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات و همچنین حمل و نقل بین المللی و‌ ایجاد شبکه توزیع حقیقی و‌ مجازی در قالب پلتفورمهای فروش انلاین در داخل چین را در اختیار  صادر کنندگان  قرار میدهد .

۸-  خدمات ویزا و ثبت شرکت در چین :

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین – شرق شما را در تمام مراحل ثبت شرکت در چین و یا اخذ ویزا همراهی خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن موفق به شروع فعالیت تجاری خود در چین شوید.

۹- بخش رسانه و اخبار :

کمیته روابط عمومی این اتاق  شما را در جریان آخرین اخبار و تحلیل‌های اقتصادی مربوط به ایران و چین قرار می‌دهد. اتاق در تلاش است تصویری شفاف از مسائل اقتصادی و سیاسی هر دو کشور ترسیم کند و شما را در جریان آخرین تغییرات در قوانین واردات و صدارات، مالیات، گمرک، شرایط اقتصادی، آمار و ارقام تجاری و تحلیل‌های اقتصادی قرار دهد. ضمنا می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را از طریق وبسایت، نشریات و شبکه‌های اجتماعی  اتاق انجام دهید.